Alumnes del postgrau en Lean Startup Creation presenten les seves startups

Alumnes de la tercera edició del postgrau en Lean Startup Creation, codirigit per Erik Brieva i Pere Botella, han presentat els seus projectes d’emprenedoria en una Demo Day. Aquests set emprenedors han desenvolupat al llarg de la seva formació un projecte empresarial real, des de la idea inicial fins a convertir-la en un projecte de negoci.

Els set projectes empresarials que es van presentar a la Demo Day 2017 van ser:

• troVato – Agustín Vincenti

troVato és un petit dispositiu intel·ligent que junt a la seva innovadora App Mobile permet trobar de la manera més ràpida les pertinences importants de qualsevol persona.

• FoodAloud – Roberto Lucci

FoodAloud ajuda els restaurants a dissenyar menús digitals que compleixen amb la normativa europea d’informar sobre els al·lèrgens presents en els seus plats.

• ParkingGO – Pilar Marte

ParkinGO és una app col·laborativa que et permet reservar la teva plaça de pàrquing minuts abans d’arribar a l’àrea on et dirigeixes, amb visibilitat de ruta, sense perdre el temps i a baix cost.

• L’Inquilin – Arturo Aranda

L’Inquilin és un marketplace immobiliari que ofereix un procés de venda optimitzat en el qual coincideixen requisits de recerca de llogater i propietari, tot reduint temps, risc i costos.

• MysticGift – Pau Bramon

MysticGift és la nova forma de fer regals, en la qual regalar es converteix en un joc. La diversió començarà abans de donar el regal i l’experiència serà inoblidable.

• SeaAdvisor – Joan Verdaguer

SeaAdvisor ajuda els propietaris i patrons d’embarcacions a trobar i contractar els serveis que necessiten. Des mecànics fins a restaurants que lliuren menjar a bord, en qualsevol ciutat del món.

• Enfrascao’- Sergi Pedra

Enfrascao’ es convertirà en el nou “eco healthy food” per a gent que no té temps per cuinar i vol gaudir de menjar sa amb ingredients frescos i amb el mínim impacte per al medi ambient.

A través de la formació en el mètode “Lean Startup” d’Eric Ries, el postgrau incorpora com a projecte la creació d’una Startup al llarg de tot el programa. L’objectiu és que cada emprenedor posi en marxa la seva empresa, amb el suport dels experts que formen l’equip de professors; un repte que va més enllà de la realització del pla de negoci i que segueix la mateixa línia que els cursos més avançats que s’imparteixen a Silicon Valley.