Concurs de videojocs Three Headed Monkey Awards 2018

Obertes les inscripcions per a una nova edició del concurs de videojocs Three Headed Monkey Awards (3HMA), un certamen impulsat des de la UPC School que arriba a la sisena edició consecutiva per premiar els millors projectes d’estudiants, joves desenvolupadors i petits estudis indie de recent creació en l’àmbit dels videojocs. Per a les categories de Premi al Millor Videojoc, Menció del Públic, Premi UPC i Premi Millor Videojoc Mobile es repartiran 7.500€ en premis.

3HMA

Aquests són els premis d’aquesta edició:

• Premi al Millor Videojoc – Social Point. Millor videojoc triat pel jurat del concurs, amb una dotació de 3.000 €.
  • Premi al Millor Videojoc Mobile. Millor videojoc desenvolupat per a una plataforma mòbil iOS o Android. Premi de 1.500 €.
  • Menció del Públic. Videojoc més votat pel públic a través del web upcvideogames.com, amb una dotació de 1.500 €.
  • Premi UPC. Adreçat a tots aquells grups dels quals, com a mínim, la meitat siguin o hagin estat alumnes de la UPC, la Fundació UPC o la UPC School. La quantia d’aquest premi també és de 1.500 €.

El termini per presentar els projectes acaba el 4 de març.

El divendres 25 de maig es realitzarà a l’edifici Vertex de la UPC el gran acte de lliurament de premis 3HMA, amb una zona de networking amb els projectes finalistes i moltes sorpreses més.

Participa i envia el teu projecte a: