Dos ajuts del 20% de la matrícula per als postgraus en Service Management i IT Governance

La UPC School ofereix dos ajuts del 20% de l’import de la matrícula per al postgrau en Service Management i el postgrau en IT Governance, que començaran els dies 24 i 27 de febrer de 2020, respectivament. Els destinataris d’aquest ajut són graduats en enginyeria informàtica i titulacions afins i/o professionals amb experiència en l’àmbit IT.

ITProjectLes persones que compleixin amb el perfil d’admissió del programa i estiguin interessades a sol·licitar l’ajut, han d’estar admeses prèviament al postgrau en qüestió i enviar la següent documentació:

• Carta de motivació, exposant les raons per cursar el postgrau i incorporant informació de les condicions socioeconòmiques del sol·licitant, si escau.
  • Carta/es de recomanació acadèmica/ques i/o professional/s, si en disposa.

La data límit per sol·licitar aquest ajut és el 14 de febrer de 2020.

El postgrau en Service Management i el postgrau en IT Governance formen part de l’itinerari formatiu del màster en IT Project & Service Management de la UPC School. Els dos postgraus es realitzen en paral·lel, i aborden la gestió de serveis i la governança IT, respectivament. Una formació eminentment pràctica i molt aplicable a l’empresa, de la mà dels millors experts en cadascun d’aquests àmbits. La sessió informativa es realitzarà el 28 de novembre, a les 19h, al Tech Talent Center.

Per a més informació sobre els tràmits de sol·licitud de l’ajut, podeu contactar amb la tècnica del programa a través del telèfon 93 112 08 83 o el formulari d’informació del web.

Aquest ajut és incompatible amb altres ajuts i descomptes oferts per la UPC School i en cap cas té caràcter retroactiu.