Els estudiants dels màsters en Videojocs i Animació presenten el seu videojoc Érimos

El passat 11 de novembre, la Sala d’Actes de l’edifici Vèrtex de la UPC va acollir la presentació del videojoc Érimos, el projecte final que els alumnes del màster en Advanced Programming for AAA Video Games i del màster en Animation & Digital Arts for AAA Video Games UPC School han realitzat al llarg del curs 2021-2022. Abans de la presentació del joc, vam gaudir d’una conferència de Nick Pechenin al voltant del disseny de jocs de rol per a PC a gran escala.

La conferència central de la presentació del videojoc d’aquest any va anar a càrrec de Nick Pechenin, Lead Systems Designer a Larian Studios. En aquesta xerrada, Nick va explorar els reptes de disseny que sorgeixen quan es desenvolupen jocs de rol per a PC a gran escala que inclouen gran quantitat de contingut i temps de joc llargs. Tot això, revisant les eines i tècniques que els dissenyadors de sistemes de Larian Studios van utilitzar durant el desenvolupament dels videojocs Divinity: Original Sin II i Baldur’s Gate 3.

A continuació, va tenir lloc la presentació del videojoc Érimos (Akita Interactive), per part dels alumnes dels màsters en Videojocs i Animació (edició 2021-2022). Érimos ens transporta a un planeta misteriós on durant una missió de reconeixement extraviada, el Capità d’Space Fleet AKT ha de trobar una manera de lluitar contra una horda de criatures infectades, derrotar els seus líders i tornar a casa. Ruïnes antigues, canons infernals i paràsits viciosos jeuen esperant el nostre únic supervivent. Érimos Project és un hack-and-slash de ritme ràpid que ens convida a córrer a través plataformes retràctils, navegar més enllà dels làsers, evadir els atacs enemics i obrir-nos camí cap a la llibertat en dos nivells diferents que culminen en una trobada èpica amb un boss.

Al final de la presentació es van lliurar els reconeixements Game Dev Hero als 3 millors perfils d’estudiants elegits per professionals de la indústria.

Felicitats a tots i totes per aquest fantàstic videojoc! Us desitgem molts èxits en la vostra carrera professional!

Galeria completa de fotografies de l’acte

Vídeo resum de l’acte