La Fundació Politècnica de Catalunya signa un conveni de col·laboració amb ITAérea Aeronautical Business School

La Fundació Politècnica de Catalunya (FPC) i ITAérea Aeronautical Business School han signat un conveni de col·laboració per a l’acreditació del programa de màster en Gestió i Direcció d’Empreses i Serveis del Sector Aeronàutic, uns estudis d’especial rellevància professional en el context de privatització de AENA. El conveni també recull la realització d’activitats conjuntes entre ITAérea i la Fundació Politècnica de Catalunya relatives al sector aeronàutic i aeroportuari.

ITAérea Aeronautical Business School és l’escola de negocis de referència en formació de gestió aeronàutica i aeroportuària de parla hispana. Realitza formació especialitzada en l’àmbit de la gestió i direcció aeroportuària i aeronàutica, indústria aeronàutica i companyies aèries, així com seguretat i navegació aèria. Compta ja amb 2.000 alumnes formats i 210 professors de primer nivell i disposa de 7 seus a Espanya i 13 a Llatinoamèrica.

Convenio FPC y IT AéreaEntre seu professorat destaquen figures de primer nivell com Carlos Medrano, director general d’AENA fins l’any 2004, o Juan Ignacio Lema, president i conseller delegat d’AENA fins el 2012, a més de directius de companyies aèries com Vueling, Iberia, EasyJet, Air Berlin, etc.

A més de l’acreditació del programa de màster en Gestió i Direcció d’Empreses i Serveis del Sector Aeronàutic que s’impartirà a les instal·lacions de la UPC a Castelldefells, IT Aèria Aeronautical Business School i la Fundació Politècnica de Catalunya estudiaran possibles vies de col·laboració en la realització d’activitats relacionades amb el sector aeronàutic, com conferències i taules rodones, o accions de formació a mida.

A l’acte de signatura del conveni de col·laboració entre ambdues entitats van assistir José Ignacio Escudero, soci director d’IT AÈRIA, i Ignasi del Río, director de la Fundació Politècnica de Catalunya (FPC).