La UPC, en el ‘top 300’ del món i la 1a politècnica estatal segons el rànquing QS

La UPC es manté entre les 300 millors universitats del món −a la posició 275− i se situa de nou en el lloc 120 a Europa i com la primera politècnica estatal, segons el QS World University Rankings. D’altra banda, es posiciona com la primera universitat europea en Matemàtiques i Ciències de la Computació en el Leiden Ranking 2018.

QS_WorldUniversity

El QS World University Rankings avalua les universitats considerant sis indicadors agrupats en quatre àmbits: internacionalització, qualitat de la docència, recerca i reputació. En l’edició 2019 del Ranking QS, publicada el 6 de juny, la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), a més de mantenir-se entre les 300 primeres universitats del món i situar-se novament en el lloc 120 d’Europa, també es manté com la primera universitat politècnica a Espanya, on ocupa el setè lloc del conjunt universitari, i com la tercera universitat a Catalunya.

Segons la posició mundial, la UPC se situa entre el 26,9% superior de totes les institucions analitzades pel QS WUR, que abasta 1.021 universitats de tot el món.

Els indicadors on la UPC assoleix millors puntuacions segueixen sent la rati de personal docent i investigador (PDI) per estudiant i la reputació de la Universitat entre ocupadors i també entre acadèmics de tot el món.