La UPC School ha acollit els seminaris de les Barcelona Tech Summer Sessions

5 de juliol de 2010

El dilluns 28 de juny de 2010, en el seminari d’Eficiència Energètica, es va presentar el programa i els ajuts per a la implantació del Vehicle Elèctric a Catalunya. Es van analitzar les barreres i limitacions existents per a la seva introducció, així com les diferents solucions tècniques d’infraestructura i punts de càrrega. En la segona part del seminari, els ponents convidats van parlar dels contractes amb garantia d’estalvi, orientats a edificis d’ús terciari. Així mateix, es van presentar els conceptes, beneficis i un cas pràctic del performance contracting, un nou model de gestió de l’energia en edificis.

El dijous 2 de juliol de 2010, el seminari d’Energia de Fusió es va centrar en les oportunitats per a les PIME industrials, fent una revisió del programa de licitacions que té previst la Fusion for Energy (F4E); oferint recomanacions pràctiques per presentar ofertes a aquestes licitacions, i presentant ponències tècniques que descriuen els sistemes de diagnòstic i instrumentació més útils per a les PIME. S’hi va presentar també l’Associació Espanyola de la Indústria de la Ciència.

Amb aquests dos seminaris ha conclòs la V edició de les Barcelona Tech Summer Sessions per a la difusió del coneixement i la tecnologia als enginyers, directius i tècnics d’àrees de desenvolupament tecnològic. S’hi han pogut escoltar algunes de les veus més interessants en els camps de l’energia, l’aigua i la mobilitat en l’àmbit internacional. ■