La UPC School, supporting partner de l’Advanced Factories 2024

Barcelona es tornarà a convertir en la capital europea de la innovació i la competitivitat industrial amb la nova edició de l’Advanced Factories. La vuitena edició d’aquesta cita se celebrarà del 9 a l’11 d’abril del 2024 a Fira de Barcelona – Gran Via. La UPC School és, un any més, supporting partner d’aquest esdeveniment, motiu pel qual alumnes i professorat podran gaudir d’invitacions business pass en l’accés a la fira.

Sota el lema ‘Integrating Automation Systems’, Advanced Factories busca fer un pas més en la digitalització de les fàbriques i abordar la integració de tots els equips, sistemes i tecnologies, amb la intel·ligència artificial com a principal instrument de millora de la productivitat. Més de 560 firmes expositores i 320 ponents compartiran les tecnologies clau i les solucions més innovadores en automatització, robòtica, sistemes integrats de la producció, intel·ligència artificial, machine learning, bessó digital, visió artificial, VR/AR, ciberseguretat, IIoT, analítica de dades i cloud computing per impulsar la competitivitat del sector industrial.

La UPC School presenta una extensa oferta de programes formatius en l’àrea d’enginyeria industrial, que abasten temàtiques com la producció automatitzada, la robòtica, l’enginyeria de producte, la indústria 4.0, la fabricació additiva o la direcció de plantes industrials, entre d’altres, tant des d’un punt de vista tècnic com de gestió, basant-se en criteris de sostenibilitat, digitalització i eficiència productiva.

Més informació:

Advanced Factories 2024