L’acte Llum a les Glòries tanca la 4a edició del programa en Lighting Design

El programa en Lighting Design de la UPC School tanca la seva 4a edició amb una gran festa de la llum, l’acte Llum a les Glòries, que s’estrenarà amb la taula rodona “Iconografies Lumíniques Urbanes”, i que comptarà amb la participació dels lighting designers: Mark Major, co-fundador de l’estudi Speirs + Major; Kaoru Mende, CEO de l’estudi Lighting Planners Associates; Tapio Rosenius, fundador i director de l’estudi Lighting Design Collective; i Dani Freixes, de l’estudi Varis Arquitectes. La conferència explorarà noves tendències lumíniques en el paisatge urbà actualment i quines són les perspectives de futur en aquest àmbit.

Quan caigui la nit sobre la Plaça de les Glòries, els alumnes del postgrau en Lighting Design de la UPC School, dirigits per Santi Vilanova, de Telenoika Mapping Crew, realitzaran la projecció lumínica nocturna Aigua Llum, un exercici de llum en directe sobre la façana de la Torre Agbar.

INSCRIPCIONS A L’ACTE

Col·laboradors: