MechaNika, un projecte d’un exalumne del màster en Videojocs, al top 10 de novetats de Google Play

MechaNika és un joc d’aventures que neix de l’equip format pel programador Javier Gálvez, exalumne del màster en Disseny i Creació de Videojocs, i l’artista gràfica Mariona Valls, creadors del seu propi estudi d’art interactiu Mango Protocol. El seu primer projecte, MechaNika, ha estat tota una revelació i es mantè, des des de la seva publicació, al top 10 de novetats en descàrregues del Google Play. Mechanika és el primer capítol de la sèrie de videojocs que crearan amb el nom de Psychotic.

mechanika_schoolMechaNika és una aventura gràfica en la qual acompanyaràs a la Nika, una nena molt llesta que no encaixa en el món que l’envolta. El seu pla per conquerir el món i fer-lo al seu gust és molt senzill: destruir tot allò que no li agrada. En el camí de Nika, sorprenen aventures i curiositats inesperades que ha fet que aquest joc desperti cada cop més interès pels usuaris i la crítica especialitzada. MechaNika és una joc d’aventura, amb puzzles de múltiple solució, referències directes al cinema, a la música i altres vídeojocs, i una interfície perfectament adaptada per a plataformes mòbils, amb icones contextuals i una estètica naïf molt ben treballada. De moment, el joc està disponible per Android (descarrega-te’l aquí) i properament sortirà per iOs. Des del seu llançament, ara fa 4 setmanes, el joc s’ha mantingut entre les 10 primeres posicions en novetats de jocs a Google Play.

mechanika_ironsMechaNika és un dels 16 projectes finalistes a la 3a edició del concurs videojocs Three Headed Monkey Awards. I ha estat principalment gràcies a totes les persones que han votat el videojoc en la fase de votacions. Els premiats – Premi Millor Videojoc, Premi Millor Videojoc Mobile, Premi UPC i Menció del Públic – es donaran a conèixer en l’acte de lliurament dels premis, que tindrà lloc el 29 de maig, a les 18:30, al CaixaFòrum Barcelona.