Nou ajut del 35% per al postgrau en Components i Sistemes Mecatrònics i Enertrònics

La UPC School ofereix un ajut del 35% de l’import de la matrícula del postgrau en Components i Sistemes Mecatrònics i Enertrònics, que s’iniciarà el proper 8 de març de 2021.

Els destinataris d’aquest ajut són enginyers i enginyers tècnics, així com professionals del sector industrial amb interès en el disseny de components i sistemes mecànics integrant les tecnologies de l’electrònica, la informàtica i les comunicacions.

Les persones que compleixin amb el perfil d’admissió del programa i estiguin interessades a sol·licitar l’ajut, han d’estar admeses prèviament al postgrau i enviar la següent documentació:

• Carta de motivació, exposant les raons per cursar el postgrau i incorporant informació de les seves condicions socioeconòmiques.
  • Carta/es de recomanació acadèmica/ques i/o professional/s, si en disposa.

La data límit per sol·licitar aquest ajut és el 22 de febrer de 2021.

El postgrau en Components i Sistemes Mecatrònics i Enertrònics proporciona als dissenyadors de màquines i productes, que tradicionalment centren la seva expertesa en el camp mecànic, els coneixements necessaris i les eines per a la integració de la mecànica amb l’electrònica. El curs proporciona les solucions actuals en comunicacions industrials, llenguatges i entorns informàtics utilitzats en el control industrial.

Per a més informació sobre els tràmits de sol·licitud, podeu contactar amb la tècnica del programa a través del telèfon 93 707 31 32 o del formulari d’informació del programa.

Aquest ajut és incompatible amb altres ajuts i/o descomptes oferts per la UPC School i en cap cas té caràcter retroactiu.