Nou seminari a Barcelona del programa MBA Internacional de la Universidad Peruana de Ciencias Aplicadas

Del 16 al 22 de setembre de 2015, es realitzarà una nova edició del seminari a Barcelona de alumnes del programa MBA Internacional de la Universidad Peruana de Ciencias Aplicadas. Per aquesta edició, el seminari compta amb un grup de 24 alumnes, que realitzaran visites presencials a empreses i organitzacions, com ara la Caixa d’Estalvis i Pensions de Barcelona (La Caixa), Mercabarna o Bodegas Torres, des d’on coneixeran més de prop el teixit empresarial de Catalunya, de la mà dels seus equips directius.

mba internacionalA més a més de les visites, els alumnes de la Universidad Peruana de Ciencias Aplicadas de Lima també rebran conferències i sessions de treball al voltant de temes com les principals tendències de gestió comercial, la gestió del coneixement i el capital intel·lectual, o la internacionalització de l’economia…etc. Els alumnes també tindran temps per conèixer els principals monuments, curiositats i llocs d’interès de Barcelona al llarg de la seva estada durant aquesta setmana a Barcelona.