Nou seminari d’alumnes del programa MBA Internacional de la Universidad Peruana de Ciencias Aplicadas

En aquesta edició, els 27 alumnes de l’MBA Internacional participants en aquesta estada formativa realitzaran visites presencials a empreses i organitzacions, com ara Caixa d’Estalvis i Pensions de Barcelona (La Caixa), Mercabarna o Bodegas Torres, des d’on coneixeran més de prop el teixit empresarial català.

Stage MBA InternacionalA més a més de les visites, els alumnes també rebran conferències i sessions de treball al voltant de temes com la gestió del fracàs empresarial, conflict management a les organitzacions, la responsabilitat social corporativa o experiències de gestió empresarial, entre d’altres. Els alumnes també tindran temps per conèixer els principals monuments, curiositats i llocs d’interès de Barcelona al llarg de la seva estada a la ciutat.

La UPC School manté excel·lents relacions amb Universidad Peruana de Ciencias Aplicadas de Lima, institució amb la qual realitza conjuntament activitats de formació que reforcen l’intercanvi de coneixements i experiències innovadores en l’àmbit del management.