Nova convocatòria d’ajuts de formació Talent Help per a professionals a l’atur

Els ajuts Talent Help faciliten l’accés a la formació especialitzada que ofereix la UPC School a tots aquells professionals que en aquests moments estiguin en situació d’atur. Es podrà optar a un àmplia selecció de programes de màster, postgrau i cursos de formació contínua que s’inicien en els primers mesos de 2016.

Talent Help 2016La UPC School aposta per fer créixer el talent dels professionals a través de programes que, gràcies a la seva alta especialització tècnica i adequació a les demandes del mercat, incideixen directament en millorar la seva ocupabilitat professional. Els ajuts cobriran un percentatge de l’import de matrícula d’aquests programes de formació, l’inici dels quals tindrà lloc durant aquests primers mesos de l’any 2016.

La sol·licitud d’ajut Talent Help podrà realitzar-se des del 8 de gener de 2016 i fins a 7 dies abans de l’inici de cada programa formatiu, com a data límit. Els únics requisits per optar són estar a l’atur en el moment de fer la sol·licitud i estar admès en el programa per al qual es demana l’ajut econòmic.

Més informació i sol·licituds:

Ajuts Talent Help