Oberta la fase de votacions del Concurs de Videojocs 3HMA

La setmana passada vam tancar la fase de presentació de projectes de videojocs per a la segona edició del Concurs de Videojocs Three Headed Monkey Awards.SocialPoint (3HMA). Des del 5 de març fins al 7 d’abril 2014 tindrem obertes les votacions per escollir els 10 projectes que passaran a les següents fases del concurs. Hem repetit, com en l’anterior edició, un gran èxit de participació: 34 projectes de caràcter indie i amateur, amb un potencial molt interessant.

Podreu votar el vostre videojoc preferit entre tots aquests projectes presentats al concurs. Aquest vot es realitzarà a través del web del concurs: upcvideogames.upc.edu. Els projectes més votats donaran lloc als 10 videojocs finalistes, que es donaran a conèixer en aquesta web el dia 9 d’abril de 2014.

D’entre aquests projectes presentats, un jurat professional escollirà el Premi al Millor Videojoc, dotat amb 3.000 €, i el Premi UPC, dotat amb 1.500 €. Recordeu que el projecte més votat guanyarà directament el Premi Menció del Públic, dotat amb 1.500 €.

3HMA Concurso Videojuegos

Participa i vota aquí el teu Videojoc preferit!

Gràcies als membres d’aquests 34 equips per participar en el concurs i molta sort a tots en les votacions!