Olivier Mache, user experience section manager de Hewlett-Packard, inaugura la 4a edició del postgrau en Design Management

En la sessió inaugural d’aquest any, els 24 alumnes matriculats al postgrau en Design Management de la UPC School, desenvolupat conjuntament amb el Barcelona Centre de Disseny, van tenir el plaer d’aprendre dels coneixements en innovació, disseny de producte i experiència d’usuari d’Olivier Mache, responsable de generar experiències innovadores centrades en l’usuari per a la multinacional H&P.

En aquesta conferència inaugural, anomenada Design @hp Large Format Printing business, Olivier Mache va presentar com es gestiona el disseny a Hewlett Packard, en concret des de la unitat de disseny de Sant Cugat del Vallès (Barcelona). Una unitat de treball del disseny que abasta experiències d’usuari, disseny industrial i disseny d’interacció, i que ara centra el seu treball en descobrir noves plataformes i productes d’impressores de gran format, així com en un nou programari per ajudar els clients a optimitzar els seus fluxos de treball .

Olivier Mache

Arquitecte per la Universitat de Grenoble i Màster en Industrial Design per l’Istituto Europeo di Design, Olivier Mache és actualment user experience section manager de Hewlett -Packard. A H&P dirigeix ​​un equip de 20 dissenyadors que busquen crear experiències innovadores per als seus clients.

Anteriorment ha estat Brand Design Manager de b’Twin a Decathlon i també compta amb experiències com a Project Manager i Responsable d’Estratègia de Disseny per a Europa en altres divisions de H&P. Les seves especialitats són el design management, el disseny de producte, el design thinking, l’arquitectura, la comunicació i la gestió d’equips creatius.

OlivierMache