Vota pel teu videojoc favorit al concurs Three Headed Monkey Awards 2018!

La sisena edició del concurs Three Headed Monkey Awards (3HMA) ha tancat la seva fase de participació de projectes a concurs i ara s’acaba d’obrir el període de votacions. Des del 8 de març fins al 6 abril de 2018 podràs votar pel teu videojoc preferit al web de upcvideogames.com. El videojoc més votat s’endurà directament els 1.500€ corresponents al Premi Menció del Públic.

Vota_VJ

Els projectes més votats pel públic, conjuntament amb la valoració d’un jurat professional, donaran lloc a la selecció de finalistes. Els projectes finalistes es donaran a conèixer el dia 18 d’abril de 2018. D’entre aquests projectes, un jurat professional – format per docents, professionals referents del sector i la crítica especialitzada-  escollirà els premiats:

• Premi al Millor Videojoc, dotat amb 3.000€
  • Premi al Millor Videojoc Mobile, premiat amb 1.500€
  • Premi UPC, dotat amb 1.500€.
  • El projecte de videojocs més votat pel públic guanyarà directament el Premi Menció del Públic, dotat amb 1.500 €.

Coneixerem els premiats en l’acte de lliurament que es realitzarà el divendres 25 de maig a l’Auditori de l’Edifici Vèrtex de la UPC. Aquest esdeveniment s’amplia a tota la tarda i inclourà una conferència internacional, zona de testeig de jocs i networking amb els finalistes i la clàssica gala de lliurament de premis.

A les Votacions 3HMA podràs escollir i votar el teu videojoc preferit!

Gràcies a tots els equips per la vostra participació i molta sort a tots!