Projecte, Disseny i Càlcul d'Instal·lacions Mecàniques, Elèctriques i Especials

Postgrau Presencial.

22a EDICIÓ

La complexitat dels edificis industrials i comercials actuals dóna la mesura de la importància de projectar i calcular unes instal·lacions que resultin òptimes. Des de les tradicionals instal·lacions de fontaneria, gas, electricitat o enllumenat, fins a les innovadores instal·lacions de seguretat, climatització o energies alternatives, cada vegada més imprescindibles, tenen cabuda en la configuració dels edificis moderns.

El postgrau en Projecte, Disseny i Càlcul d'Instal·lacions Mecàniques, Elèctriques i Especials de la UPC School està pensat per satisfer la demanda d'enginyers , arquitectes o arquitectes tècnics que vulguin especialitzar-se, actualitzar o ampliar els seus coneixements en l'àmbit de les instal·lacions.

En aquest postgrau destaca la participació docent de professionals dels diferents sectors implicats en les instal·lacions: des la climatització, la ventilació, fontaneria, sanejament, energia solar, gas, electricitat fins a d’altres instal·lacions singulars. Un programa ampli i exhaustiu que ofereix una visió global del sector de les instal·lacions en edificis de serveis o industrials.

Tot el programa del postgrau s'ha dissenyat per adaptar-lo al nou Codi Tècnic de l'Edificació.

Objectius

• Dissenyar les instal·lacions que es troben en els edificis industrials i de serveis, i de la maquinaria industrial, tant les tradicionals com les més innovadores.
  • Aplicar les normatives vigents (Codi Tècnic de l'edificació, Reglament de baixa tensió, RITE, etc).
  • Fer els càlculs, controls i valoracions per noves instal·lacions industrials a projectar en una empresa.
  • Obtenir una visió global del sector de les instal·lacions en edificis de serveis o industrials.

A qui va dirigit

• Enginyers i Enginyers Tècnics.
  • Arquitectes i Arquitectes Tècnics.
  • Professionals que vulguin especialitzar-se en l'àmbit de les instal·lacions.

Mòduls

Aquest postgrau s'estructura en els mòduls que s'indiquen a continuació. Si no desitges cursar tot el postgrau pots matricular-te d'un o diversos mòduls.

Disseny i Càlcul d'Instal·lacions Mecàniques

Curs de formació contínua presencial. Data d'inici: 03/10/2017. Terrassa

Disseny i Càlcul d'Instal·lacions Elèctriques i Especials

Curs de formació contínua presencial. Data d'inici: 08/03/2018. Terrassa
Inicia la preinscripció
Sol·licita informació

Crèdits:
(213 hores lectives)

Dates de realització:
Inici classes:03/10/2017 Fi classes:29/06/2018Fi programa: 26/07/2018
Horari:
Dimarts  18:00 a 21:00Dijous  18:00 a 21:00
Lloc de realització:
Campus UPC Terrassa - Edifici CITM
C/ de la Igualtat, 33
Terrassa

Import de la matrícula:

Idioma d'impartició:
Català / Espanyol

Inscripció oberta fins l'inici del curs o fins l'exhauriment de places.

Descarregar en PDF | 560,75 kB
Imprimeix tot el curs