Aromes i Fragàncies: Formulació, Propietats i Aplicacions

Direcció i professorat

Direcció Acadèmica

• Guadayol Cunill, Josep Maria
    Professor del Departament d'Enginyeria Química i Catedràtic de l'Escola d'Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa (ESEIAAT). Professor d'Operacions Bàsiques i Simulació, Control i Optimització de Processos Químics. Ha participat en articles sobre components volàtils i semivolàtics en productes naturals, etc, en les revistes: Journal of Agricultural and Food Chemistry Grasas y aceites American Journal of Enology and Viticulture Water Research Latin American Applied Research Journal of Chromatography A Food Chemistry Afinidad És autor de tres llibres sobre Control i Automatització de Processos Químics.

Coordinació

• Montejo Torrell, Francesc
    Director de INN FLAVOURS, empresa que fabrica aromes alimentaris i fragàncies corporatives. Té més de 30 anys d'experiència en I + D en empreses multinacionals com Givaudan, Symrise (abans Dragoco), FIS (grup Nestlé) i Diversey Lever..

• Buxaderas Sánchez, Susana
    Professora Titular des de l'any 1986 del Departament de Nutrició, Ciències de l'Alimentació i Gastronomia de la Facultat de Farmàcia i Ciències de l'Alimentació. Forma part del grup de recerca Vins, aromes i factors de qualitat d'aliments i begudes des de 1993. .
  • de Haro Licer, Josep
    Doctor en Medicina i Cirurgía Otorinolaringologica. Especialitzat en patologia sensorial. Expert en Gestió de la Sensorialitat. Ha estat Cap Clínic del Servei d¿ORL de BSA. Ha estat Director dels projectes NEOSABOR (Cáncer digestiu i Sensorialitat), i OLFACWEB. Co-investigador en el projecte conjunt OLFACKINSON (Estudi Parkinson). Assessor Científic de Percepnet. Vocal Comisionat de I+D de la Sociedad Española de Ciencias Sensoriales (SECS). Es disenyador i responsable del olfatómetre ¿BAST-24″. En l¿actualitat forma part de la RED OLFATIVA ESPAÑOLA dependiente del CSIC i realitza tasques de desenvolupament en la recerca dels acúfens i treballs d'investigació conjuntament amb el Instituto de Neurociencias de Castilla y León (INCyL).
  • Farré García, Íngrid
    Responsable de gestió del Departament de Recerca de la Fundació Alicia i Responsable de productes i les seves aplicacions gastronòmiques.
  • Gavaldà Solé, Albert
    Productos Aditivos, S.A.
  • Guadayol Cunill, Josep Maria
  • Lopez Aguayo, Josefa
    Llicenciada en Belles Arts, Especialitat d'Imatge i Disseny a la Universitat de Barcelona. Treballa en la docencia i la investigació. .
  • López-Tamames, Maria Elvira
    Professora Titular des de l'any 1997 del Departament de Nutrició, Ciències de l'Alimentació i Gastronomia de la Facultat de Farmàcia i Ciències de l'Alimentació. Forma part del grup de recerca Vins, aromes i factors de qualitat d'aliments i begudes des de 1993 i actualment del grup Components bioactius dels aliments.
  • Montejo Torrell, Francesc
  • Riera Ibern, Salvador
    Químic aromista senior amb 50 anys d´experiència en empreses nacionals, estrangeres i multinacionals de primer ordre del sector dels aromes. Expert en disseny i creació d'aromes. En la producció d'aromes i de les seves matèries primes i de les instal.lacions, tan per a productes dolços com salats: aromes naturals, aromes sintètics, líquids, en pasta i en pols (absorbides, aromes de transformació (Maillard), biofermentades etc. Ha impartit cursos de formació d' Aromistes per a diverses empreses.
  • Riu Aumatell, Montserrat
    Professora Agregada Interina de la Universitat de Barcelona. Actualment forma part del Departament de Nutrició, Ciències de l'Alimentació i Gastronomia de la Facultat de Farmàcia i Ciències de l'Alimentació de la qual és secretaria de departament.
  • Vidal i Valls, Agustí
    Agustí Vidal Perfumista