Control de la Gestió de Serveis de Facility Management

Postgrau Presencial.

Direcció i professorat

Aquest postgrau també forma part de l'itinerari formatiu del màster Facility Management.

Direcció Acadèmica

• Jordana Riba, Francesc de Paula
    Professor titular de l'Escola Politècnica Superior d'Edificació de Barcelona (EPSEB). Màster en Direcció d'Empreses Constructores per la UPC. Màster en Tecnologies de l'Edificació. Director del Laboratori d'Edificació de l'EPSEB, desenvolupant projectes, informes i convenis en els àmbits de la construcció, el manteniment, la rehabilitació d'edificis i la gestió de la qualitat.
  • Gibert Armengol, Vicente
    Doctor en Enginyeria de la Construcció per la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC). Arquitecte tècnic i Màster en Edificació per la UPC, postgrau en Gestió i Manteniment d'Edificis (Facilities Management). Professor del Departament de Tecnologia de l'Arquitectura de la UPC. Director de projectes del Laboratori d'Edificació de l'EPSEB, desenvolupant projectes, informes i convenis en els àmbits de la construcció, el manteniment i la rehabilitació d'edificis.

• Gaspar Fàbregas, Kàtia
    Doctora en Enginyeria de la Construcció per la UPC. Arquitecta Tècnica i Enginyera en Organització Industrial per la UPC. Professora col·laboradora del Departament de Tecnologia de l'Arquitectura de la UPC. Membre del Grup de Recerca i Innovació de la Construcció (GRIC). Acumula una experiència de més de 18 anys en el Laboratori d'Edificació de l'EPSEB, gestionant i desenvolupant projectes en els àmbits de la construcció, el manteniment, la rehabilitació d'edificis i la gestió de la qualitat i ambiental.
  • Gibert Armengol, Vicente
  • Jordana Riba, Francesc de Paula
  • Rodriguez Seijo, Juan Manuel
    Enginyer Industrial per la UPM, PDD per l'IESE, MBA per la UB, Màster en Facility Management per La Salle (URLL) i Màster en PRL per la UPC. Actualment és fundador i director de Carpire Solutions, empresa de consultoria integral en Facility Management. Acumula una experiència de més de 25 anys en l'àmbit del Facility Management, tant en consultoria estratègica com en direcció departamental i operativa, desenvolupats en organitzacions tant públiques com privades. Membre fundador de l'ACFM i soci de IFMA premiat al millor article professional el 2010 i 2013.
  • Roger Berenguer, Sebastià
    Enginyer Industrial per la UPC. Consultor i assessor d'empreses en aspectes relacionats amb la Gestió d'Actius Immobiliaris i FM en CARPIRE Solutions. Soci de RE&FM Expertise Group, Soci Fundador de SEFM (actualment IFMA-España) i Soci Fundador d'ACFM (Associació Catalana de FM).
  • Sistach i Manén, Marc
    Enginyer industrial per la UPC. PDD per ESADE, Màster en Direcció de Màrqueting per l'ISM i Postgrau en Smart Cities per la UOC. Director d'Explotació a URBICSA, concessionària de la Ciutat de la Justícia de Barcelona i L'Hospitalet de Llobregat. Anteriorment havia estat, entre altres càrrecs, director d'explotació en el Grup Agbar i subgerent d'abastament a la concessionària xilena Aguas Andinas. És coordinador general del grup de treball de facility management de l'Associació/Col·legi d'Enginyers Industrials de Catalunya i president de l'Associació Catalana de Facility Management.
Inicia la preinscripció
Sol·licita informació

Crèdits:
(175 hores lectives)

Dates de realització:
Data d'inici:15/03/2019 Data de fi:19/07/2019
Horari:
Divendres  16:00 a 21:00Dissabte  09:00 a 14:00
Lloc de realització:
EPSEB - Escola Politècnica Superior d'Edificació de Barcelona
Av. Doctor Marañón, 44-50

Import de la matrícula:

Idioma d'impartició:
Espanyol

Inscripció oberta fins l'inici del curs o fins l'exhauriment de places.

Imprimeix tot el curs