Modelatge i Anàlisi BIM per Obra Civil

Postgrau Presencial.

Direcció i professorat

Aquest postgrau també forma part de l'itinerari formatiu del màster BIM Management Steering. Building Information Modeling i Nous Models de Negoci.

Direcció Acadèmica

• Coloma Picó, Eloi
    Doctor Arquitecte per la UPC. Professor a l'ETSAB i l'EPSEB de la UPC. Soci fundador de "Coloma Armengol S.C.P.", empresa consultora especialitzada en processos d'innovació tecnològica en el sector de la construcció, on desenvolupa tasques de direcció tècnica i de recerca. Ha creat el seu propi mètode d'implementació orientat al desenvolupament d'innovació a través del BIM. És membre del comitè tècnic de la Comissió BIM del Ministerio de Fomento i de la Comissió "Construïm el Futur" de l'ITEC a Catalunya. Està certificat com a BIM Manager en la categoria Excellence.

Coordinació

• Armengol Aragonès, Montserrat
    Mestra i Psicopedagoga per la UAB. Sòcia fundadora de "Coloma Armengol S.C.P.", empresa consultora especialitzada en processos d'innovació tecnològica en el sector de la construcció. Desenvolupa tasques d'anàlisi de la demanda dels clients i col·laboradors, i és gestora de projectes tant a nivell organitzatiu com de comunicació, integrant la gestió emocional de les persones en relació a la seva participació en els projectes i la gestió del canvi personal i grupal. Aquest aspecte té un gran impacte en l'èxit dels processos col·laboratius.

• Baruque Cachorro, Santiago
    Enginyer de Camins per la Universitat de Granada, Graduat en Enginyeria Civil per la Universitat de Cantàbria i Màster BIM en enginyeria Civil del Col·legi de Camins de Madrid. Especialitzat en l'aplicació de la metodologia BIM en obra civil exerceix la labor de Consultor i Tècnic BIM en Ingreen Innovació. Experiència en processos d'Implementació BIM en TPF Getinsa Euroestudios i en l'actualitat treballant en la implementació BIM de Ports de l'Estat.
  • Cámara Zapata, Antolí
    Enginyer Tècnic Industrial en Mecànica d'Estructures per la UPC. Ha desenvolupat la seva carrera professional en l'àmbit del CAD i el BIM com a consultor, implantador i formador d'aquests sistemes. Ha realitzat implantacions en un gran nombre d'estudis d'arquitectura, enginyeries i empreses constructores. Actualment és director tècnic de "Actigrama Enginyeria de Serveis", empresa dedicada a la informatització professional d'empreses i forma part de Nemetschek Consulting i Competence Center d'Allplan.
  • Coloma Picó, Eloi
  • Garate Arrazola, Alex
    Enginyer de Camins, Canals i Ports, Llicenciat en Ciències Ambientals i Expert BIM en Obra Civil. Acumula més de 10 anys d'experiència en projectes d'enginyeria estructural a nivell internacional. Director i Soci Fundador de Ingreen Innovació, empresa que aposta per la innovació tecnològica i mediambiental com catalitzador del canvi en el sector de la construcció. Actualment participa en diversos processos d'implementació BIM en organitzacions entre les quals destaquen Ports de l'Estat, Ferrocarrils de la Generalitat València i TPF Getinsa Euroestudios.
  • García Vogedes, Daniel
    Arquitecte per l'ETSAB i Máster en Bim Managment per la UPC. Bim Manager a GCA Architects. Professor col·laborador en els graus d'Enginyeria de l'Edificació i Arquitectura Tècnica a l'Escola Elisava de 2000 a 2013. Arquitecte associat a Estudi Alfa Arquitectes ass. S.L.P des de 2004 al 2014 realitzant fonamentalment projectes d'obra pública.
  • Leciñena Bacarizo, Antonio Alberto
    Enginyer de Camins per la Universitat de Burgos. Màster en BIM Management Steering per la UPC. Actualment treballa com a tècnic d'entorns col·laboratius en l'Institut Municipal d'Informàtica de l'Ajuntament de Barcelona. Acumula una experiència de 8 anys en el sector de la construcció i s'ha especialitzat en la metodologia BIM. Algunes de les obres més destacades en les quals ha participat són el nou Campus Administratiu de la Generalitat de Catalunya i la construcció del nou Túnel dels Tres Ponts, ambdues mitjançant l'aplicació de la metodologia BIM.
  • Llacer Sorigué, Carlos
    Enginyer d'Obres Públiques (UPC). Responsable Tècnic del departament de Vico Office, a Construsoft SL
  • Moya Sala, Joaquim Narcis
    Doctor Arquitecte per la UPC. Professor Associat de la UPC. Expert en format IFC. Expert en programació en Rhinoscript, C #, visual Basic, Rhinoscript, Autolisp, Html i JavaScript. Àmplia trajectòria en diferents despatxos en projectació i programació.
  • Rodriguez Niedenführ, Miguel
    Enginyer de Camins per la UPC. Postgrau en Disseny i Anàlisi Avançat d'Estructures per la UPC. Professor del dept. d'Enginyeria de la Construcció de la UPC. Soci d'ACE (Associació de Consultors d'Estructures). Consultor d'estructures i director en STATIC Enginyeria.
  • Xifra Buitñach, Jordi
    Enginyer tècnic industrial per la Universitat de Girona. Tècnic BIM i analista de càrregues tèrmiques en PGI Engineering, especialitzat en el disseny i el modelatge d'instal·lacions mecàniques.
Sol·licita informació

INFORMACIÓ EDICIÓ 2018-19