Arquitectura i Simulació Energètica: Softwares per al Disseny Eficient d'Edificis NZEB

Postgrau Online.

Direcció i professorat

6a EDICIÓ

Direcció Acadèmica

• Fumadó Alsina, Juan Luis
    Doctor Arquitecte per l'Escola Tècnica Superior d'Arquitectura de Barcelona (ETSAB) i Catedràtic del Dept. de Tecnologia a l'Arquitectura de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), des de 1978, impartint docència a l'ETSAB i a l'ETSAV. Actualment codirigeix el Màster en Arquitectura i Sostenibilitat: Eines de Disseny i Tècniques de Control Mediambiental. Professionalment i com a expert en temes d'instal·lacions de Serveis i de Condicionament Ambiental, ha treballat associat amb l'arquitecte Juan Briz Car, amb el qual ha projectat i dirigit individualment i en col·laboració amb altres arquitectes, obres d'edificació, urbanisme i instal·lacions.
  • Uson Guardiola, Ezequiel
    Doctor Arquitecte i Màster en edificis Intel · ligents i construcció sostenible (MEICS) per la Universitat Ramon Llull i Màster en Urbanisme per IEAL, a l'actualitat és professor del Departament de Projectes Arquitectònics de la UPC a l'ETSAB i director Tècnic de la Càtedra UNESCO de la UdL. Codirector del Màster "Arquitectura i Sostenibilitat: eines de disseny i tècniques de control mediambiental". És també "Bye Fellow" del Robinson College de la Universitat de Cambridge (UK). Ha impartit conferències i és autor d'articles i de llibres sobre l'Aplicació d'Estratègies de Sostenibilitat a l'Arquitectura i Urbanisme.

Coordinació

• Tarrida Llopis, Marçal
    Arquitecte per l'Escola Tècnica Superior d'Arquitectura de Barcelona (ETSAB), Universitat Politècnica de Catalunya (UPC). Màster en Arquitectura i Sostenibilitat per la UPC School of Professional and Executive Developement. Compta amb 6 anys d'experiència en assessoria energètica d'edificis. Actualment col·labora amb l'empresa Architecture & Sustainability Research Unit in Barcelona com a simulador expert en programari d'anàlisi bioclimàtica.

• Bunyesc Palacin, Josep
    Doctor Arquitecte per la Universitat Politècnica de Catalunya a l'Escola Tècnica Superior d'Arquitectura de Barcelona. Master of Advanced Studies (MAS) Arquitectura sostenible. (EPFL Lausanne et UC Louvain Belgique).
  • Folch Hernández, Marc
    Arquitecte. Màster en Arquitectura per l'Escola Tècnica Superior d'Arquitectura de Barcelona de la Universitat Politècnica de Catalunya. Va completar els seus estudis al Lund Teknisker Högskolan de la Lunds Universitet de Suecia. Co-fundador de l'estudi Calderon-Folch-Sarsanedas. (Conferenciant)
  • Fumadó Alsina, Juan Luis
  • Guillén Amigó, Carles
    Enginyer Industrial per l'Escola Tècnica Superior d'Enginyers Industrials de Barcelona (ETSEIB), Universitat Politècnica de Catalunya (UPC). Màster en Arquitectura i Sostenibilitat: Eines de Disseny i Tècniques de Control Mediambiental per la UPC School of Professional and Executive Developement. Compta amb 8 anys d'experiència en assessoria energètica d'edificis. Actualment col·labora amb l'empresa Architecture & Sustainability Research Unit in Barcelona com a simulador expert en programari d'anàlisi bioclimàtica.
  • Labeur, Alejandro
    Arquitecte i investigador per la Universitat Nacional de Buenos Aires. Expert en Arquitectura Bioclimàtica. Actualment treballa a l'empresa GAC 3000 com a Director d'Arquitectura.
  • Sole Bonet, Josep
    Arquitecte Tècnic. Des de setembre 2008 és Director Tècnic de Màrqueting i de Sostenibilitat de l'empresa URSA Insulation SA, sent responsable dels serveis d'assistència tècnica, comunicació, formació de xarxa comercial, desenvolupament de nous productes i seguiment de desenvolupaments normatius. Anteriorment ha desenvolupat treballs generals de planificació, organització i control de l'execució de les obres per a les empreses Sagema Serveis i en Construccions Ruvalls. Col·laborador en Cursos de Postgraduat a diferents universitats en els àmbits d'Energia en l'Edificació, Acústica en l'edificació, Instal·lacions de Climatització. Pertanyent al grup d'experts col·laboradors en la redacció del CTE en els àmbits d'aïllament tèrmic, acústic i reacció al foc.
  • Tarrida Llopis, Marçal
  • Uson Guardiola, Ezequiel
  • Vives Rego, José
    Doctor en Microbiologia. Llicenciat i Graduat en Biologia. Màster en Gestió de Tecnologia (ESADE). Catedràtic Emèrit de la Universitat de Barcelona. Entre 1968 i 1997 ha estat consultor d'empreses espanyoles i europees en diversos sectors. Membre de diversos comitès científics de la Comissió Europea (1997-2006). Autor d'articles científics en l'àmbit de la microbiologia aquàtica i ambiental, biotecnologia, forensia i gestió mediambiental. Actualment es dedica a estudis transversals del medi ambient que van des de la reflexió filosòfica i ètica a la gestió pública, passant per la tecnociència i els valors socials.
Inicia la preinscripció
Sol·licita informació

Crèdits:
(182 hores lectives)

Dates de realització:
Inici classes:06/03/2018 Fi classes:29/06/2018Fi programa: 27/07/2018
Horari:
Dimarts  16:00 a 20:00Divendres  16:00 a 20:00Dissabte  10:00 a 14:00

Import de la matrícula:

Idioma d'impartició:
Espanyol

Inscripció oberta fins l'inici del curs o fins l'exhauriment de places.

Imprimeix tot el curs