S’inicia la primera edició del postgrau L’Arquitectura de l’Hospital del segle XXI, acreditat per la UPC

El postgrau L’Arquitectura de l’Hospital del s. XXI. LA(H)B Laboratori d’Arquitectura Hospitalària, dirigit pel prestigiós arquitecte Mario Corea, forma part del catàleg formatiu 2015/16 de l’Escola Sert del COAC (Col·legi d’Arquitectes de Catalunya) i està acreditat per la UPC a través de la Fundació Politècnica de Catalunya (FPC).  Aquest mes d’octubre ha iniciat la seva primera edició amb 12 alumnes internacionals.

Arquitectura HospitalàriaEs tracta d’un programa de postgrau intensiu projectual, és a dir, orientat a la realització final d’un projecte d’arquitectura en l’àmbit hospitalari. Recolzat en una forta base de contingut teòric i supervisat per un important nombre de professionals experts en el desenvolupament d’aquest tipus d’arquitectura, cada alumne desenvoluparà un projecte d’hospital de mitjana capacitat, des de la seva ubicació en un entorn urbà fins al disseny dels sistemes funcionals.

El curs funciona, en definitiva, com un laboratori de recerca de les idees actuals en aquesta disciplina. La primera edició del programa es realitzarà des del 5 d’octubre fins el 2 de desembre.

Més informació:

Postgrau en L’arquitectura de l’Hospital del s.XXI. LA(H)B Laboratori d’Arquitectura Hospitalària