Mònica Arco, gerent de projectes IT a CaixaBank, ponent destacada del postgrau en Estratègia i Governança de Dades

El postgrau en Estratègia i Governança de Dades, que va iniciar al febrer la seva primera edició en modalitat en línia, va reunir presencialment els seus alumnes per primera vegada per assistir a una sessió especial amb Mònica Arco, que va compartir el seu privilegiat coneixement sobre estratègia i govern de la dada.

Mònica Arco és diplomada en Estadística, amb un postgrau en Negoci Bancari. Certificada com a Professional Data Engineer i ML Engineer a Google Cloud, compta amb més de 10 anys d’experiència en projectes de big data i governança de dades. En aquesta sessió va compartir amb els alumnes del postgrau la seva experiència i visió personal al voltant de la implementació de projectes de transformació digital, desenvolupant solucions innovadores en àrees clau com ara data products, data contracts i data marketplace. Un procés de canvi data driven que està ajudant l’organització a consolidar millor la presa de decisions estratègiques basades en dades.