Exalumnes del màster en Videojocs obtenen dos premis i una menció especial en la Gamejam de King

Exalumnes de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) s’enduen 5 reconeixements dels 7 possibles en la primera gamejam organitzada per King a Barcelona. Als dos premis obtinguts pel graduat en Multimèdia del CITM Xavi Serra, es sumen els 2 premis i una menció especial obtinguts per antics alumnes del màster en Disseny i Creació de Videojocs de la UPC School.

GamejamkingL’exalumne del màster en Disseny i Creació de Videojocs Marcos Herranz i el seu grup s’han endut el premi King Creativity Award al joc més creatiu i original. Els membres d’aquest equip guanyador són Claudia Mendoza, Jaume Vera, Marcos Herranz, Sergio Sancho i Angel Rubio. Per la seva banda, l’equip format pels alumnes del màster en Videojocs (ed.13-14) Francesc Pera, Joan Centellas, Albert Vives, Jaume Fàbrega i Francesc Lloret han estat premiats amb el King Art Award, que reconeixia el joc amb millors gràfics, efectes i estil visual. Aquest mateix grup també es va endur una menció especial per la millor estratègia de difusió en xarxes socials del seu joc Who Killed the Coffee Pot.

Xavi Serra, exalumne del Grau en Multimèdia del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia (CITM), es va endur els premis King 2015 Gamejam Award i el King UX Design Award.  Consulta més informació en aquesta notícia.

Desenvolupadors, programadors, artistes i altres perfils vinculats a la creació de videojocs van participar a les instal·lacions de King Barcelona, durant el cap de setmana del 7 i 8 de novembre, en la primera gamejam organitzada per aquesta companyia líder en videojocs a Barcelona. L’objectiu de la gamejam és que els  participants comparteixin la passió pels videojocs i siguin capaços de posar-se a prova per fer realitat un joc en dos dies, d’una manera creativa i col·laborativa.