Alumni i professors del màster DiPE participen a Lluèrnia

La instal·lació Cendra, creada per un grup d’alumni i docents del màster en Disseny i Producció d’Espais de la UPC School, ha estat una de les instal·lacions protagonistes del festival Lluèrnia, el festival del foc i de la llum que se celebra anualment a Olot amb l’arribada de la tardor.

Cendra reprenia la idea d’allò ancestral com a constructor de comunitat i com a eina de transformació. El seu disseny evocava aquest ritual i aquest camí progressiu a través de les flames, que, en paraules dels autors, suggeria la “consciència plena en el rastre d’aquesta mutació, en el vestigi d’allò que queda, del que fem amb les restes, les cendres del que vam ser o el senyal del nostre pas pel món”.

El màster en Disseny i Producció d’Espais proporciona un entorn creatiu únic mitjançant la participació dels seus estudiants en projectes reals, com aquest, Llum BCN o Temps de Flors a Girona, gràcies als quals tenen la possibilitat de dissenyar i executar un projecte i experimentar com interacciona el públic amb la seva proposta.