Si no visualitzes correctament aquest missatge, fes clic aquí / versión en español / versió en inglès
Conferència Online: "The Appraisal Institute & Uniform Professional Standards (USPAP) | UPC School

El proper dilluns 15 de Juny, a les 16h, tindrà lloc la Conferència Online: "The Appraisal Institute & Uniform Professional Standards (USPAP)", a càrrec de Richard Lee Borges II, membre del consell directiu de The Appraisal Institute.

The Appraisal Institute (AI) és la institució líder mundial en certificació de taxadors i valoradors immobiliaris. Coneixerem el propòsit i les funcions d'aquesta institució, tant als EUA com a nivell internacional, i quins són els estàndards de la seva pràctica professional, que es recullen en el “Uniform Standard of Professional Appraisal Practice (USPAP)”.

Aquesta conferència oberta i gratuïta, que es realitza en el marc del Màster Online en Valoracions Immobiliàries, permetrà als taxadors espanyols i llatinoamericans ampliar les perspectives del seu exercici. Ens trobem en un nou escenari on els inversors estrangers busquen assessors que coneguin els mercats locals, junt amb el valor afegit dels estàndards internacionals.

EL PONENT:

Richard Lee Borges II
Taxador i real estate broker certificat (MAI, SRA, AI-GRS, AI-RRS, AACI (Hon.), GRI). Va ser president de The Appraisal Institute al 2013 i membre del consell directiu d’aquesta institució, de la qual és soci. És membre de l’Associació nacional d’Indiana d'Agents Immobiliaris i de la Crossroads Association of Realtors.

És professor certificat del "Uniform Standards of Professional Appraisal Practice", ha col·laborat en diversos llibres i manuals sobre l’avaluació i ha estat professor a Ivy Tech State College.

És partner de Borges & Borges Real Estate Advisors. El seu àmbit de negoci se centra en la valoració residencial, comercial, agrària i de valors intangibles, consultoria, intermediació, corretatge, promoció i estudis immobiliaris. Ha creat el Cross-Continente Real Estate Mediation and Arbitration per ajudar a les parts en la resolució de disputes relacionades amb la valoració. Entre els seus clients destaquen empreses com Walt -Mart , entitats financeres com JP Morgan, l'administració dels EUA (Ministeri d'Habitatge i Desenvolupament Urbà), entre d'altres.

Aquesta conferència s'impartirà EN ANGLÈS i es farà ONLINE.

En finalitzar s’obrirà un torn de preguntes al ponent amb el chat de la plataforma.

REQUERIMENTS PER LA CONNEXIÓ ONLINE:

La conferència s'impartirà online mitjançant l'eina Adobe Connect.

* És recomanable comptar amb altaveus o auriculars i una connexió de 3MB com a mínim. També pots seguir-la amb el teu smartphone o tablet descarregant-te la versió corresponent d'Adobe Connect per Android o iOS.

Appraisal Institute

Richard Lee Borges II

LLOC Lloc:

ON LINE
HORARI 16:00h-17:30 (HORA Espanya)

INSCRIU-TE!

footer
Les teves dades de caràcter personal formen part d'un fitxer automatitzat sota la responsabilitat de la Fundació Politècnica de Catalunya (NIF G-60664000) i seran utilitzades amb la finalitat de gestionar la formació i d'enviar informació sobre activitats de la Fundació i de la Universitat Politècnica de Catalunya. D'acord amb la Llei orgànica 15/1999, sobre protecció de dades de caràcter personal, i demés legislació concordant, en qualsevol moment podràs exercir el dret d'accés, rectificació, oposició i cancel.lació de les teves dades, adreçant-te per correu electrònic a info.dades@fpc.upc.edu o per correu postal a Fundació Politècnica de Catalunya, Promoció i Social Media, carrer de Badajoz, 73-77, 08005 Barcelona. Si vols deixar de rebre informació comercial, clica aquí.