11è stage formatiu a Barcelona d’alumnes de l’MBA Internacional de la Universitat Federico Santa María de Xile

En aquesta onzena edició, es contemplen visites a empreses com:  a l’Empresa INDO, líder en el sector de l’òptica i l’optometria, a la Caixa d’Estalvis i Pensions de Catalunya i a l’empresa DAMM, en concret a la seva planta de fabricació de cervesa, envasat, magatzem i càrrega de camions altament automatitzats. En aquestes tres organitzacions, els alumnes podran conèixer de primera mà les seves experiències de gestió.

A més d’aquestes visites presencials, els alumnes xilens assistiran a conferències teòriques sobre gestió del coneixement i lideratge a les organitzacions, gestió de la innovació o responsabilitat social corporativa, entre d’altres. Les sessions formatives es complementaran amb visites culturals als principals monuments, curiositats i llocs d’interès de Barcelona.

La UPC School reforça, amb iniciatives com aquesta, els seus vincles amb altres institucions de referència a escala internacional en l’àmbit de formació permanent, i en concret, amb la Universitat Tècnica Federico Santa María de Xile, amb qui manté una consolidada i excel·lent relació com soci estratègic.