2 ajuts del 20% per cursar el postgrau en Project Management Avançat

La UPC School ofereix dos ajuts del 20% de l’import de la matrícula per cursar el postgrau en Project Management Avançat, que s’iniciarà el 19 de març de 2021.

Les persones que compleixin amb el perfil d’admissió del programa i estiguin interessades a sol·licitar l’ajut, han d’estar admeses prèviament al postgrau i enviar la següent documentació:

• Carta de motivació, exposant les raons per cursar el postgrau.
  • Informació de les condicions socioeconòmiques del sol·licitant, si escau.
  • Expedient acadèmic.
  • Carta/es de recomanació acadèmica/ques i/o professional/s, si en disposa.

La data límit per sol·licitar aquest ajut és el 12 de març de 2021.

Es realitzarà una valoració de l’expedient acadèmic dels sol·licitants i del seu curriculum vitae, de l’interès mostrat, de l’experiència professional en la gestió de projectes i del nivell d’ocupabilitat una vegada finalitzats els estudis.

Per a més informació sobre els tràmits de sol·licitud, podeu contactar amb el tècnic del programa a través del telèfon 93 114 80 23 o del formulari d’informació del postgrau.

Aquest ajut és incompatible amb altres ajuts i descomptes oferts per la UPC School i en cap cas té caràcter retroactiu.