26 alumnes de la Business School Sao Paulo visiten el Tech Talent Center en el seu 4t stage formatiu a Barcelona

En aquesta edició, els alumnes de l’MBA Internacional participants en aquesta estada formativa realitzaran visites al Port de Barcelona, amb una xerrada explicativa a càrrec de Carles Rúa, responsable de projectes estratègics i d’innovació. També visitaran el Circuit de Catalunya de Fórmula 1 i el Campionat Mundial de Motociclisme i, per últim, a l’empresa SEAT, en concret a la seva planta de fabricació de cervesa, envassat, magatzem i càrrega de camions.

A més, aquests professionals assistiran a sessions teorico-pràctiques sobre innovació, experiències de gestió empresarial, gestió del coneixement i capital intel·lectual o responsabilitat social corporativa, entre altres, a càrrec de prestigiosos experts en cadascuna de les matèries.

La UPC manté excel·lents relacions amb la Business School Sao Paulo, amb qui realitza conjuntament activitats de formació que reforcen l’intercanvi de coneixements i experiències innovadores en l’àmbit del management.