3a edició del stage formatiu de l’MBA Internacional de Mèxic a Barcelona

13 alumnes de la Universitat mexicana del Valle de Toluca estaran al llarg d’aquesta setmana a la UPC School com a ubicació central del seu seminari formatiu a Barcelona. Com a novetat en aquesta edició, visitaran empreses com Pronovias o Europastry, a través de les quals coneixeran in situ el teixit empresarial de Barcelona.

Els alumnes del programa MBA Internacional també rebran conferències i sessions de debat al voltant de temes com lideratge i innovació, gestió del coneixement i capital intel·lectual o identitat digital a les organitzacions, a càrrec de prestigiosos professionals referents en aquestes qüestions.

La setmana passada, el rector de la Universitat del Valle de Toluca de Mèxic, Alejandro Barrera, també va visitar la Fundació Politècnica de Catalunya per conèixer la institució i la seva oferta de formació permanent. Va ser rebut pel virrector de Política Universitària de la UPC, Sisco Vallverdú, i el director de la Fundació Politècnica de Catalunya, Ignasi del Rio.

La UPC School manté excel·lents relacions amb la Universitat del Valle de Toluca (Mèxic). Ambdues institucions realitzen conjuntament activitats de formació que reforcen l’intercanvi de coneixements i experiències innovadores en l’àmbit del management.

Stage MBA InternacionalVisita Rector Universitat Vall