Els alumnes del postgrau en R&D Management, protagonistes d’un workshop sobre recerca al Parc Tecnològic del Vallès

Els alumnes de la primera edició del postgrau en R&D Management de la UPC School van protagonitzar el passat dimarts 1 d’abril el workshop “Gestió i direcció de projectes d’R+D”, que va tenir lloc al Centre d’Empreses de Noves Tecnologies del  Parc Tecnològic del Vallès.

El taller va consistir en la presentació dels continguts i conclusions de diversos informes i estudis que s’han fet els darrers anys en tres àmbits concrets: gestió de l’activitat de l’R+D, gestió d’equips d’R+D i transferència de tecnologia. En acabar cadascun dels tres blocs es va procedir a fer un debat entre els assistents que va resultar de gran interès.

El workshop estava obert a la comunitat científica, tant de l’àmbit empresarial com del món acadèmic, i va comptar, a més a més dels alumnes del postgrau i el seu director acadèmic Magí Lluch-Ariet, amb 13 professionals d’empreses de la comunitat PTVirtual, per debatre al voltant de temes com la reducció dels riscos en l’execució de projectes de recerca, la millora de l’impacte dels resultats de la recerca i del finançament dels projectes.

Prèviament al workshop, els alumnes del postgrau van realitzar una visita al Sincrotró ALBA, el laboratori accelerador de partícules ubicat també a Cerdanyola del Vallès.

Workshop sobre R&D al Parc Tecnològic del VallèsVisita al Sincrotó ALBA