40 alumnes de la Business School Sao Paulo visiten la UPC School a la 3a edició del seu stage formatiu a Barcelona

En aquesta edició, els alumnes de l’MBA Internacional participants en aquesta estada formativa realitzaran visites a la Planta de Sanejament d’aigües residuals i pluvials del Baix Llobregat, a l’Estació de tractament d’aigua potable de Sant Joan Despí o al Museu de les Aigües de Cornellà de Llobregat, entre d’altres. Una visió completa sobre el cicle integral de gestió de l’aigua, que es complementarà amb una conferència sobre Gestió del Coneixement a Aqualogy/Agbar, a càrrec de Maria Salamero, o la sessió de polítiques i estratègies de gestió de l’aigua a Catalunya, a càrrec de Lorenzo Correa, de l’Agència Catalana de l’Aigua.

A més, els professionals assistiran a sessions teorico-pràctiques sobre innovació, empresa 3.0, responsabilitat social corporativa, internacionalització econòmica o gestió del capital intel·lectual, a càrrec de prestigiosos experts en cadascuna de les matèries.

La UPC manté excel·lents relacions amb la Business School Sao Paulo, amb qui realitza conjuntament activitats de formació que reforcen l’intercanvi de coneixements i experiències innovadores en l’àmbit del management. En aquest sentit, presenten conjuntament l’stage formatiu Doing Business in Brazil & Latin America, a Sao Paulo, amb l’objectiu d’explorar noves oportunitats de negoci en l’emergent mercat brasiler i llatinoamericà.

El dilluns 10 de desembre de 2012, a les 19h, hi ha una sessió informativa per saber més detalls del programa.