Els alumnes del màster en Lighting Design participen a la Fira Euroluce de Milà

Els alumnes de l’edició actual del màster en Lighting Design. Disseny d’Il·luminació Arquitectònica de la UPC School han participat aquest any a la 30a edició de la fira Euroluce de Milà (Itàlia).  Aquesta exposició internacional presenta les solucions més innovadores en l’àmbit de la il·luminació d’espais interiors i exteriors, amb un protagonisme especial per a l’ecosostenibilitat, l’avantguarda tecnològica i el disseny.

AlumnesLighting_MilaAmb més 420 expositors del sector, la meitat dels quals són internacionals, la International Lighting Exhibition de Milà és una cita de referència mundial pels professionals del sector.

Els alumnes del màster van poder conèixer de primera mà les darreres innovacions internacionals en il·luminació d’interiors i espais industrials, il·luminació d’espectacles i esdeveniments, il·luminació per a usos especials, domòtica, fonts de llum i software d’aplicacions d’il·luminació. També va ser una fantàstica oportunitat de networking i intercanvi d’experiències professionals.