Alumnes del màster en Disseny i Producció d’Espais participen a Girona, Temps de Flors 2018

Com cada any, un projecte dels alumnes del màster en Disseny i Producció d’Espais ha participat al Festival Girona, Temps de Flors. En l’edició 2018, realitzada entre el 12 i el 20 de maig, han exposat el seu projecte “CAUCE”, situat a la llit del riu Galligants.

CauceLa proposta tenia com a objectiu configurar un espai que recordés a un llit fluvial. A través de la densitat d’elements naturals i verticals, van aconseguir generar un espai que desbordés els límits originals del riu, convidant al visitant a endinsar-se i interactuar. Per contrastar amb la gamma cromàtica del lloc, van pintar un gran volum de canyissos de vímet pelats en colors groc, taronja, vermell i morat, generant un degradat de colors en el paisatge. Les canyes estaven penjant i lleument separades del sòl, donant la sensació que la instal·lació s’elevava sobre el riu i traspassava els recorreguts convencionals.

A través dels seus paisatges increïbles, Girona té en aquest lloc una interacció única entre el casc històric i el bosc, aprofitant-se de les seves múltiples vistes i accessos.

El Festival Girona, Temps de Flors o el festival de literatura infantil i juvenil Món Llibre són oportunitats d’experimentació fantàstiques per als alumnes del màster en Disseny i Producció d’Espais, en realitzar una instal·lació real i experimentar amb la interacció del públic amb la seva proposta. Les instal·lacions efímeres en què participen, en les quals apliquen tot allò après durant el màster, els permeten investigar noves idees i sensacions a través de l’espai.