Alumnes del màster en Disseny i Producció d’Espais participen al festival Món Llibre 2018

Aquest passat cap de setmana del 14 i 15 d’abril, els alumnes del màster en Disseny i Producció d’Espais van ser un dels protagonistes del festival Món Llibre 2018, amb el muntatge expositiu Boox.  El projecte plantejava la formació d’un espai a partir d’un element senzill i alhora ple de possibilitats com és una caixa de cartró. Cada caixa havia estat modificada manualment, fent de cadascuna d’elles un objecte únic que contribuïa a la transformació de l’espai. La intenció era anar un pas més enllà a la imaginació des d’un ambient agradable, únic, divertit i dinàmic.

Món Llibre DiPE_alumnes és el festival literari per a infants i joves que se celebra anualment a Barcelona. Ha arribat a la seva 14edició, una cita que es consolida any rere any per apropar la lectura als més petits, amb l’objectiu de fer-los créixer i despertar-los l’interès pel coneixement. És una cita especial plena de contes, escriptors, espectacles, cine, exposicions per celebrar el plaer de la lectura en un entorn màgic d’escenaris literaris, com el creat pels alumnes del màster en Disseny i Producció d’Espais. Per vuitè any consecutiu, els alumnes del màster dissenyen i construeixen muntatges expositius en el marc d’aquesta cita literària tan especial.