Alumnes del programa MBA Internacional de Mèxic visiten la UPC School en el seu segon stage formatiu a Barcelona

En aquesta edició del seminari, destaca la visita que realitzaran a l’empresa Mango. El seu director de responsabilitat social corporativa, Xavier Carbonell, explicarà el cas de lideratge d’aquesta companyia en el sector de la moda. També es visitaran altres empreses com La Caixa d’Estalvis i Pensions de Barcelona o la Zona d’Activitats Logístiques del Port de Barcelona.

Els alumnes del programa MBA Internacional també rebran conferències i sessions de debat al voltant de temes com el lideratge i innovació, ètica en l’empresa, sistemes d’informació gerencial o gestió del coneixement i capital intel·lectual, a càrrec de prestigiosos referents a aquestes qüestions.

A més d’aquestes visites, els alumnes també tindran temps per conèixer els principals monuments, curiositats i llocs d’interès de Barcelona.

La UPC School manté excel·lents relacions amb la Universitat del Valle de Toluca (Mèxic), amb qui realitza conjuntament activitats de formació que reforcen l’intercanvi de coneixements i experiències innovadores en l’àmbit del management.