‘Arrels’, un projecte dels alumnes del postgrau en Disseny d’Interiors, exposat a Temps de Flors de Girona

L’exposició ha format part de la mostra “Girona Temps de Flors”, que ha tingut lloc del 7 al 15 de maig a Girona, i ha estat desenvolupada pels alumnes del postgrau en Disseny d’Interiors, Maite Alonso Cuadrado, Germán Clemente Trías i Mireia Torres Vergé. Aquest programa es fa en col·laboració amb el Centre de Cultura Contemporània de Barcelona (CCCB) des de fa 13 edicions.

En el muntatge de la instal·lació, que s’ha realitzat al pati de Casa Ardiaca, Pujada Catedra 10, de Girona, també han participat altres alumnes del programa i alguns professors i col·laboradors, com Arnaldo Basadonna Andújar, Toni Gironès Saderra o Cristina Masferrer, entre d’altres. ■