La UPC School acull la 7a edició dels seminaris ‘Créixer en Lideratge’

El programa formatiu, amb quatre sessions presencials, està liderat per Itamar Rogovsky, expresident del Growing Resources Institute de Tel Aviv, i Pere Monràs, president d’Helix3c i vicepresident de la Fundació Cercle per al Coneixement,  tots dos professionals amb més de 30 anys d’experiència en el desenvolupament del talent a les organitzacions.

Rogovsky és membre fundador i president del Growth Resources Institute d’Israel, i membre fundador de l’Associació Internacional per al Desenvolupament Organitzacional (IODA), de la qual va rebre el diploma d’honor l’any 1995. Actualment, entre altres projectes, dirigeix l’edició del màster en Desenvolupament Organitzacional i Consultoria de Processos, organitzat per AEDIPE Catalunya, i els seminaris internacionals sobre Economia del Coneixement organitzats per Helix3c.

Els tallers s’adrecen a totes aquelles persones que volen impulsar una transformació de les seves organitzacions i/o volen engegar noves idees de negoci, i ho volen fer basant-se en compartir coneixements i aplicant innovació, creativitat i talent. De forma específica, estan pensats per directors de Recursos Humans i directius que volen donar un altre enfocament al lideratge de les seves organitzacions i a la gestió dels seus negocis i dels seus equips.

El taller constarà de les següents sessions presencials:

• Una nova lògica empresarial: l’economia fonamentada en les persones. ( 27 i 28 de maig de 2011)
  • Organitzar-se per a transformar: màxim rendiment amb mínim esforç. (1 i 2 de juliol de 2011)
  • Autoliderar-se per a liderar: el lideratge transformacional. (30 de setembre i 1 d’octubre de 2011)
  • L’art de llegir símptomes: en temps de la societat wiki qui no comparteix és obsolet. (25 i 26 de novembre de 2011)

Aquestes sessions presencials es complementaran amb tutories personalitzades, coaching individual i una plataforma on-line, que serà un espai d’intercanvi d’opinions, coneixements i experiències entre el personal docent i els alumnes.

Per a més informació, contacteu amb Helix3C al correu electrònic info@helix3c.com o al telèfon 93 498 22 21.