Carlos Ferrater seleccionat per al Premi Europeu de Paisatge Rosa Barba

21 de juny de 2010

El 6è Premi Europeu de Paisatge Rosa Barba, inscrit dins el marc de la Biennal Europea de Paisatge, ha seleccionat l’obra “Passeig Marítim de la Platja de Ponent de Benidorm” creada a l’Office of Architecture in Barcelona pels arquitectes Carlos Ferrater i Xavier Martí.

Aquesta obra, junt amb altres nou projectes arquitectònics seleccionats, formarà part d’una exposició i nodrirà de continguts el catàleg internacional de la VI Biennal. D’entre tots els projectes seleccionats, es proclamarà un únic guanyador el dia 1 d’octubre de 2010.

Carlos Ferrater és codirector del màster en “Projectes XXI. De la Geometria a l’Espai Construït” i professor del màster en “Laboratori de l’Habitatge del Segle XXI”, ambdós impartits per la UPC School.

La Biennal se celebrarà els dies 30 de setembre, 1 i 2 d’octubre de 2010 a Barcelona sota el lema “Paisatges Líquids”. Està organitzada pel Col·legi d’Arquitectes de Catalunya (COAC), la Universitat Politècnica de Catalunya (màster en “Arquitectura del Paisatge” i Associació d’Amics de la UPC) i el Departament de Política Territorial i Obres Públiques de la Generalitat de Catalunya. ■