La Junta del CEQUIP es reuneix al Tech Talent Center

17 de juny de 2010

La seu de la UPC School of Professional & Executive Development, el Tech Talent Center , es posa a disposició de tot tipus d’ organitzacions que, com el CEQUIP, desitgin fer ús d’instal·lacions, equipaments i serveis d’última generació per a la realització de sessions de treball, tallers o altres activitats de desenvolupament corporatiu.

D’aquesta manera, la UPC School expressa el seu compromís per posar-se al costat de les empreses de l’entorn tecnològic, potenciant aquelles iniciatives que permetin el treball en xarxa i l’intercanvi de coneixements i experiències innovadores.

La Fundació CEQUIP, de la qual forma part la Universitat Politècnica de Catalunya, fou creada fa cincs anys i aglutina les 14 empreses fabricants de béns d’equip referents del territori català, amb l’objectiu de detectar punts de millora, construir sinèrgies i fer, en definitiva, que la innovació es converteixi en el principal avantatge competitiu del seu sector. ■