Cinc ajuts del 40% per cursar el postgrau en CIOs Advanced Business Program

La UPC School ofereix cinc ajuts del 40% de l’import de la matrícula del postgrau en CIOs Advanced Business Program, la primera edició del qual començarà el mes de febrer de 2021. Els destinataris d’aquest ajut són professionals tècnics de l’àmbit STEM, economistes/ADE o qualsevol professional de l’entorn IT.

Les persones que compleixin amb el perfil d’admissió del programa i estiguin interessades a sol·licitar l’ajut, han d’estar admeses prèviament al postgrau i enviar la següent documentació:

• Carta de motivacions, exposant les raons per cursar el postgrau i incorporant informació de les seves condicions socioeconòmiques, si escau.
  • Expedient acadèmic.

La data límit per sol·licitar aquest ajut és el 5 de febrer de 2021.

Es realitzarà una valoració de l’expedient acadèmic dels sol·licitants i del seu curriculum vitae, experiència professional, interès i experiència en l’àmbit de la gestió IT i nivell d’ocupabilitat en el sector una vegada finalitzats els estudis.

El postgrau en CIOs Advanced Business Program té per objectiu capacitar els actuals i futurs CIOs (Chief Information Officers) en el lideratge d’una bona estratègia TIC, especialment necessària en el moment actual per al bon funcionament i creixement de les organitzacions en un context de transformació digital.

Per a més informació sobre els tràmits de sol·licitud, podeu contactar amb la tècnica del programa a través del telèfon 93 112 08 83 o el formulari d’informació del postgrau.

Aquest ajut és incompatible amb altres ajuts i descomptes oferts per la UPC School i en cap cas té caràcter retroactiu.