Docents i titulats del màster en Processos Innovadors en l’Aprenentatge publiquen en la revista Educateconciencia

La revista mexicana Educateconciencia (vol. 29, núm. Especial 2021) recull els articles publicats per titulats i docents del màster en Processos Innovadors en l’Aprenentatge, un programa en col·laboració entre la Universidad de Guadalajara i la Fundació Politècnica de Catalunya.

Les temàtiques d’aquests articles fan referència a les noves metodologies actives en l’aprenentatge que s’aborden en aquest programa de màster. De fet, aquesta formació busca precisament promoure la innovació en pràctiques educatives basades en competències, focalitzades en l’estudiant i en la construcció de coneixement de manera crítica, reflexiva i creativa, capacitant així els docents de diferents nivells educatius en les més innovadores metodologies d’ensenyamentaprenentatge.

La revista Educateconciencia està editada per la Universidad Tecnocientífica del Pacífico i és una de les publicacions més prestigioses de país en l’àmbit de la divulgació de la recerca científica i tecnològica per generar propostes per a diferents reptes socials i educatius.

Enllaç a la revista Educateconciencia (vol. 29, núm. especial 2021)

Més informació del màster:

Màster en Processos Innovadors en l’Aprenentatge