El rànquing de Taiwan situa la UPC entre les 125 millors universitats del món en enginyeria

La UPC es posiciona en el lloc 445 del món en el ‘Performance Ranking of Scientific Papers for World Universities’, editat per la National Taiwan University (NTU), conegut també com a NTU Ranking o Rànquing de Taiwan. La Universitat també destaca en el camp de l’Enginyeria –se situa en el lloc 122 del món– i en les disciplines d’Enginyeria de Telecomunicació, Elèctrica i Electrònica, Matemàtiques, Enginyeria Civil, i Ciències de la Computació, en què es manté entre les 100 millors universitats del món.

Smart FactoryEn l’edició 2018 del Performance Ranking of Scientific Papers for World Universities (NTU Ranking), la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) se situa, en la classificació general, entre les 500 millors universitats del món: en concret, en el lloc 445. A escala europea, la Universitat s’ubica en el lloc 186 i també destaca com la primera politècnica de l’Estat. Es tracta d’un rànquing que avalua la productivitat, impacte i excel·lència de les publicacions científiques de més de 800 institucions a partir d’indicadors bibliomètrics obtinguts d’una sèrie de bases de dades de Clarivate Analytics, de les que s’exclou la centrada en Arts i Humanitats.