Els alumnes de la formació en Lean Startup Creation presenten els seus projectes davant d’inversors i empresaris del sector

El Tech Talent Center va acollir la presentació dels projectes desenvolupats en el marc de la primera edició del postgrau en Lean Startup Creation, codirigit per Erik Brieva i Pere Botella, i que compta amb el patrocini d’Incubio. Nou emprenedors han desenvolupat al llarg de la seva formació un projecte empresarial real, des de la idea inicial fins a convertir-la en un projecte de negoci. El resultat va ser presentat davant de destacats inversors i empresaris del sector.

A l’acte va participar Andrés Manso, founding Partner d’Incubio, entitat col·laboradora del postgrau, que va atorgar el premi Incubio a la millor startup. Finalment, el projecte guanyador va ser per a WannaWorkAt, de l’alumne Pablo Moleiro, una innovadora aplicació que permet els alumnes compartir el seu pla de carrera professional amb els Head Hunters per dur-lo a terme de forma satisfactòria i planificada. WanaWrokAt es va endur el premi de 4.000€ i la possibilitat d’incubar-se durant tot aquell any amb els serveis facilitats per Incubio.

Demo Day

Els nou projectes empresarials que es van presentar a l’acte van ser:

Projecte per crear i gestionar la carta digital del teu restaurant, de manera online, fàcil i atractiva, i en compliment del Reglament Europeu 1169/2011 sobre al·lèrgens. Permet millorar l’experiència dels comensals amb una carta personalitzada, multiidioma i accessible des de qualsevol dispositiu.

• HealTheGrief – Gerard González

Comunitats en línia d’ajuda al dol, amb assessorament professional. Coneix quina fase del dol estàs experimentant, comparteix les teves emocions i avança amb l’ajuda de professionals cap a una nova fase del dol.

Portal ideal perquè els esportistes trobin competicions on poder participar i on els organitzadors podran difondre i gestionar les inscripcions als seus esdeveniments. Movsport aspira a ser en les competicions esportives el booking.com és per als hotels.

Troba a persones a prop teu i amb els teus mateixos interessos per realitzar activitats de forma espontània. Segueix els teus interessos i uneix-te a grups d’amics per quedar amb facilitat i compartir experiències.

• RuralOutRosalba Llorens

Espai web per trobar experiències rurals a Catalunya, de forma ràpida i senzilla, i adaptades a les necessitats dels clients, on trobaràs activitats, gastronomia, allotjament o transport. Amb el suport i coneixement local a cada comarca.

Plataforma en línia per a la política participativa, on els clients són els partits, les organitzacions cíviques i les administracions locals, regionals o nacionals, que podran vincular el seu cens i crear consultes, enquestes o referèndums i sotmetre-les a votació dels ciutadans de forma online.

Wanna Work At permet als usuaris compartir el seu pla de carrera professional amb Head Hunters per dur-lo a terme de forma satisfactòria i planificada.

• Talent PRO®Charles Gordillo

Talent PRO® permet crear una experiència al voltant de la compra-venda de serveis i productes a través d’una plataforma col·laborativa i geolocalizable. Connecta professionals, autònoms i petits negocis amb els seus clients per donar valor als seus productes i serveis.

• Floocs Cristobal Garcia

Mostra el teu portfoli digital de projectes als teus clients, sense necessitat d’utilitzar el correu electrònic i compateix opinions i característiques sobre les teves obres. Aconsegueix una declaració clara sobre com ha de ser el treball que el teu client vol que se li lliuri.

No et perdis aquests vídeos de l’Elevator Pitch amb els projectes dels alumnes del postgrau i el vídeo de l’acte.

ElevatorSpeech

DemoDay