Els estudiants del màster en Videojocs presenten el seu joc Starfall Rebellion

L’Auditori de l’Edifici Vèrtex de la UPC va acollir recentment la presentació del videojoc Starfall Rebellion, el projecte final que els alumnes del màster en Advanced Programming for AAA Video Games de la UPC School han realitzat al llarg del curs 2022-2023. Abans de la presentació del joc, vam gaudir d’una conferència de Pau Tresserra i Romà Segura, Lead Artist i Lead Gameplay Programmer, respectivament, a Ubisoft Barcelona.

La conferència central d’aquest any, sota el nom de “Mastering the Game: A Roadmap from Junior to Lead in AAA Studios”, va anar a càrrec de Pau Tresserra i Romà Segura, d’Ubisoft Bcn, que ens van fer un recorregut sobre l’evolució de les seves carreres en indústria del videojoc fins a haver aconseguit la posició de Lead. Van compartir la seva visió de la professió i dels rols i les dinàmiques que marquen la diferència en l’èxit de les produccions. Des de la seva consolidada experiència al sector dels videojocs, van acabar les seves intervencions donant alguns consells als assistents, tant des del vessant de programació com del d’art.

A continuació, va tenir lloc la presentació del videojoc Starfall Rebellion (Horizons Games), per part dels 20 alumnes del màster en Advanced Programming for AAA Video Games de l’edició 2022-2023. Starfall Rebellion és un joc ambientat en l’univers de Star Wars, inspirat en els jocs de Lego Star Wars. Els jugadors poden controlar dos personatges amb habilitats úniques, navegant per dos nivells immersius amb desafiaments inspirats en aquest escenari únic.

Al final de la presentació d’Starfall Rebellion es van lliurar els reconeixements Game Dev Hero als 3 millors perfils d’alumnes elegits per professionals de la indústria.

Felicitats a tots i totes per aquest fantàstic videojoc! Us desitgem molts èxits en la vostra carrera professional!

Galeria completa de fotografies de l’acte

Videoresum de l’acte: