Entrevista amb Carlos Marmolejo, coordinador del màster en Valoracions Immobiliàries: “Aprèn a gestionar la crisi de la construcció”

Carlos Marmolejo és professor i investigador del Centre de Política de Sòl i Valoracions de la UPC, REV – Recognised European Valuer, Doctor en Arquitectura i Màster en Assessoria Immobiliària. Des d’aquesta edició és també coordinador acadèmic del màster europeu online en Valoracions Immobiliàries (European Master in Real Estate Valuation EM-REV) de la UPC School.

Carlos MarmolejoEn aquesta entrevista “Aprèn a Gestionar la Crisi de la Construcció” publicada per e-magister explica els canvis en el mercat immobiliari sorgits arran de la crisi del sector de la construcció i les noves competències per a professionals del sector immobiliari i urbanístic que cobreix aquest pioner màster en Valoracions Immobiliàries de la UPC School. Una formació que, gràcies a la col·laboració amb TeGOVA i AEVIU, és l’única del mercat que permet obtenir el reconeixement com REV (Recognisded European Valuer), una distinció professional d’àmbit internacional que proporciona garantia a inversors de tot tipus i distingeix els millors professionals.