Ets UPC Alumni? 15% de descompte si et matricules abans del 15 de desembre!

La UPC School ha obert el període de matrícula per als programes formatius que comencen durant els primers mesos del nou any 2024. Ara, si ets UPC Alumni i et matricules abans del 15 de desembre, obtindràs un 15% de descompte en una àmplia selecció dels nostres màsters, postgraus i cursos. Per sol·licitar el descompte, caldrà estar dona’t d’alta com a membre de la comunitat UPCAlumniMés.

Podràs aconseguir aquest descompte si ets UPC Alumni membre de la comunitat UPCAlumniMés, has estat admès i formalitzes el pagament total o parcial de la matrícula abans de la data fi de la promoció. Els estudiants i antics estudiants de màster i/o postgrau de la UPC School també són exalumnes de la UPC. El descompte no serà acumulable, aplicant-se només a aquells alumnes que no s’hagin acollit a cap altre descompte o promoció.

Els programes de la UPC School tenen com a objectiu especialitzar els professionals en aquells perfils més demanats pel mercat laboral. Són programes en les àrees d’arquitectura, enginyeria, management i TIC, dissenyats amb l’aval de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), la universitat de referència en tecnologia i innovació, i impartits pels millors professionals en actiu de cada àmbit.

Consulta els màsters, postgraus i cursos amb 15% de descompte per a UPC Alumni.