La UPC School, nou soci del Digital Innovation Hub de Catalunya (DIH4CAT)

La UPC School ha entrat a formar part com a soci del Digital Innovation Hub de Catalunya (DIH4CAT). Com a entitat formativa, ajudarà a la difusió i promoció d’activitats del DIH4CAT a través dels seus canals, i com a membre associat podrà fer ús dels mitjans del DIH4CAT per promoure i executar iniciatives en l’àmbit formatiu.

El Digital Innovation Hub de Catalunya és un ecosistema regional d’innovació sense ànim de lucre format pels principals agents de suport a la digitalització de Catalunya, que té com a objectiu impulsar la transformació tecnològica de la Petita i Mitjana Empresa (amb especial focus en sectors industrials i proveïdors de tecnologia), les start-ups tecnològiques i les entitats públiques.

Els àmbits tecnològics de DIH4CAT es conformen en diferents Nodes d’Innovació Digital (NID) especialitzats en tecnologies avançades, i que estan coordinats per centres de referència a Catalunya en aquestes àrees: ciberseguretat, intel·ligència artificial, manufactura avançada i robòtica, connectivitat intel·ligent, fotònica, manufactura additiva i impressió 3D i supercomputació.