Isabel Padilla, exalumna del màster en Cybersecurity Management, finalista del premi al Millor Projecte de Seguretat d’Espanya

En la setena edició dels premis Security Forum 2019, Isabel Padilla, alumni del màster en Cybersecurity Managament, va recollir el seu guardó com a finalista del Premi al Millor Projecte de Seguretat realitzat a Espanya. Els premis Security Forum busquen promoure la innovació a la indústria de la seguretat, a través del reconeixement de projectes actuals de recerca en aquest àmbit, i també d’aquells projectes desenvolupats d’especial rellevància, que serveixin com a exemple de bones pràctiques en el sector.

Premis_SecurityForumEn el marc del Security Forum, la cita de referència del sector de la seguretat, es lliuren els premis Security Forum 2019. Es divideixen en dues categories: premi Security Forum R+D+i i Premi al Millor Projecte de Seguretat realitzat a Espanya. A la primera categoria, el guanyador va ser Àngel Olleros, amb el projecte Avaluador de Seguretat. Com a finalista, el jurat ha triat el treball de la Universitat de Cantàbria, en col·laboració amb l’Ertzaintza titulat RTE -TOOL. Sobre el Millor Projecte de Seguretat, SAREB ha guanyat amb el seu projecte Vigilància amb RPA i la finalista ha estat Isabel Padilla amb el seu treball Whalling.

L’acte va comptar amb la presència de Jordí Jardí, director general d’Administració de Seguretat de la Generalitat de Catalunya, i Eduard Zamora, president del Security Forum. Un acte molt important per a la indústria, en el qual es posa de manifest la necessitat de potenciar i promoure la innovació en la indústria de la seguretat.